@KeralaTourism is leveraging Instagram accounts to play an interesting game – 

Lascia un commento

maggio 12, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

It’s interesting how social media has transformed the art of story-telling. It’s no more mundane and repetitive. There have been instances where DMOs have leveraged the reach of social media to create fascination amongst travellers. Kerala Tourism has been an active Destination Marketer for as long as we can track down. They have had interesting… Read more »

Sourced through Scoop.it from: www.travhq.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: