Mapping the traveller’s path to purchase

Lascia un commento

maggio 10, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

Expedia Media Solutions, in partnership with Millward Brown Digital, has conducted a deep dive into the role that various travel sites play throughout each stage of the consumer path to purchase. The resulting report shares key insights into how the various phases throughout this journey – inspiration, research and purchase – provide valuable opportunities for travel marketers to influence consumers to ultimately book with them. For travel brands, it paints a clear picture of where to most effectively direct marketing budgets and strategic partnerships.

Sourced through Scoop.it from: cdn2.hubspot.net

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: