Here’s how hotels are employing messaging services to engage their customers – 

Lascia un commento

maggio 4, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

Hospitality sector has been thriving to enhance any experience a guest has for better and the best. The times have witnessed clever ways how hotels have evolved riding on the wings of technology. And in amidst all the chaos, basic methods rose up to bring that dazzling idea to create a ripple effect. Messaging services,… Read more »

Sourced through Scoop.it from: www.travhq.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: