Is ‘Live There’ the best #Airbnb campaign yet? 

Lascia un commento

aprile 25, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

The largest alternative accommodation platform, Airbnb, recently announced its largest brand campaign yet called ‘Live There’. In line with their marketing message, the campaign highlights what Airbnb focusses on, authentic local experiences. Through this campaign, they are speaking against the commoditisation of travel and are trying to inspire travellers to ditch the templated experiences to… Read more »

Sourced through Scoop.it from: www.travhq.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: