Ctrip targets Hong Kong online travel market with an innovative campaign on ‘Freedom’

Lascia un commento

febbraio 17, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

Founded by James Liang, Neil Shen, Min Fan, and Ji Qi in 1999, Ctrip has launched its first branding effort to further explore and derive the benefits of a growing online travel market in Hong Kong. GrowthRing & Co, an independent creative shop, initiated this drive with an interesting online video series featuring 20 people… Read more »

Sourced through Scoop.it from: www.travhq.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: