How online and offline will dominate retail in Asia in 2016

Lascia un commento

febbraio 2, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

Innovations in technology are predicted to make progressive strides related to online and offline commerce, thus improving the retail experience significantly in 2016. With new developments like Google’s Physical Web and Eddystone, we’ve started to get a glimpse of what the future might look like in a perfect online to offline marketing world. But is …

Sourced through Scoop.it from: www.retailnews.asia

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: