Payments: The last mile of online customer intimacy –

Lascia un commento

gennaio 27, 2016 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

By Kurt BilaferWhen it comes to online commerce, the point at which money changes hands has often been the moment a sale falls apart. What was a carefully crafted brand experience becomes off-putting and complicated. There are confusing redirects, forms that clash with the rest of the design, and a lot of sensitive data that needs to be entered.

Sourced through Scoop.it from: www.mobilemarketer.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: