#HongKong Tourism Board will host a pyromusical, marking the beginning of 2016 @discoverhk

Lascia un commento

dicembre 29, 2015 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

With the aim to promote Hong Kong as a major travel destination and enhance visitor’s experience once they arrive, Hong Kong Tourism Board has recognised the importance of technology and is using it avidly to attract more tourists. Like many other tourism boards, HKTB uses social media platforms like Facebook and Twitter actively to popularise the destination and attract… Read more »

Sourced through Scoop.it from: www.travhq.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Annunci

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: