Mapping the #travel marketing funnel with #Google’s customer journey tool –

Lascia un commento

giugno 25, 2015 di QUADRI E DIRIGENTI DEL TURISMO by Alberto Correra

The decision-making process behind a travel purchase must be among the longest and most complex of all consumer choices, potentially taking years and countless sources of inspiration before travellers commit to a destination, choose a provider and make a booking. Understanding the customer journey to purchase and how it translates into the marketing funnel is …

Sourced through Scoop.it from: ianditravelmedia.com

See on Scoop.itALBERTO CORRERA – QUADRI E DIRIGENTI TURISMO IN ITALIA

Advertisements

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Segui assieme ad altri 10 follower

Archivi

Categorie

Più cliccati

  • Nessuna
%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: